Postat 6 augusti 20169 år Författare Jag skickar dig ett PM så att det inte blir så kallad otillbörlig marknadsföring här
Postat 22 oktober 20168 år Författare Negativt rekord, inte skrivit något på 3 månader. Men karet rullar på.
Postat 23 oktober 20168 år Författare Du har rätt Krille. På vintern är det hockey som gäller. Akvarium ska man hålla på med på sommaren.
Postat 23 oktober 20168 år 1 timme sedan, ikola sa: Du har rätt Krille. På vintern är det hockey som gäller. Akvarium ska man hålla på med på sommaren. Nu förstår jag inte - Hockey som gäller - höll du inte på Färjestad? MVH Lasse
Postat 23 oktober 20168 år 8 timmar sedan, ikola sa: Du har rätt Krille. På vintern är det hockey som gäller. Akvarium ska man hålla på med på sommaren. Du är ju helt avig. Det är ju på sommaren karet går på sparlåga
Postat 3 november 20168 år Författare Tog några kort ikväll. Bild 2 är några nya knappar som inte har slagit ut än. Bild 3 är på Potterin, tycker den är görfin men svår att ta kort på. Ändrat 3 november 20168 år av ikola
Postat 4 november 20168 år Författare Köpte mig en Grapsus Grapsus, Sally Lightfoot när jag var ner till Stig i Gemla. Men den trivdes tydligen inte i mitt kar. Fick idag tag på en Valencienna Strigata. Tänkte den kunde försöka hålla sanden vit.
Postat 24 november 20168 år On 2016-11-04 at 21:05, ikola sa: Köpte mig en Grapsus Grapsus, Sally Lightfoot när jag var ner till Stig i Gemla. Men den trivdes tydligen inte i mitt kar. Fick idag tag på en Valencienna Strigata. Tänkte den kunde försöka hålla sanden vit. Jag hittade min sally på samma sätt. Låg på golvet jämte karet Ändrat 24 november 20168 år av krille 55
Postat 28 november 20168 år Författare Den lokala handlaren här i stan säljer ut allt på grund av flytt. Jag bokade en Meiacanthus Mossambicus till i morgon, är det någon som har erfarenhet av den ?
Postat 28 november 20168 år Den verkar vara lite känsligare än andra Meiacanthus. Men det är snälla arter.
Postat 24 december 20168 år Tycker mig se min gamla 2*54 watt t5 där...fick du någon nytta av den tycker du?
Postat 28 december 20168 år Författare Hej Hagbard Kul att du tittar in på Guiden trots att du saknar kar, kanske på gång igen ? Ja, det är din gamla ramp. Jag bytte lysrör och har den som komplement till den andra belysningen. Det funkar bra.
Postat 28 december 20168 år Författare Hej Gordan Ja det är en ubåt. Blev ju som barn på nytt igen på julafton när denna öppnades. Har testat den lite grann bara. För att kunna styra den måste jag stänga av alla streamers. Ska ta lite kort någon kväll och se hur det blir.
Postat 4 januari 20178 år Författare De korten man tar med ubåten blir ju inga konstverk direkt. Det blir lite skakigt så att säga. Här kommer ett kort, samt ett på ubåten i karet.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.