Andreas N Postat 10 januari 2015 Författare Dela Postat 10 januari 2015 Färginställningen är inte rätt då allt fått en extra dos grönt..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 10 januari 2015 Dela Postat 10 januari 2015 Imponerande! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 10 januari 2015 Dela Postat 10 januari 2015 Härligt att se! Kul att det rullar på verkligen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 10 januari 2015 Dela Postat 10 januari 2015 Mycket korall Hur många olika acro har du?Snyggt!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 10 januari 2015 Författare Dela Postat 10 januari 2015 Tackar.Jadu många olika är det. Får försöka räkna en dag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 10 januari 2015 Författare Dela Postat 10 januari 2015 Räknade lite snabbt och fick det till 74 olika acropora + ett gäng andra sps. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edlund Postat 10 januari 2015 Dela Postat 10 januari 2015 Najs! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 10 januari 2015 Dela Postat 10 januari 2015 (ändrat) Kanonsnyggt Andreas coolt med så många också mvh Ola. . Ändrat 10 januari 2015 av odel68 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 10 januari 2015 Författare Dela Postat 10 januari 2015 Skall komplettera med ett par spathulata till i färger jag inte har. ( har 3 olika nu )Sedan vill jag ha en fin Tricolor variant , någon mer millepora i någon cool färg en ....... Ja listan går att göra lång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 10 januari 2015 Dela Postat 10 januari 2015 Supersnyggt Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 11 januari 2015 Dela Postat 11 januari 2015 Väldigt fint du har det!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard-Gbg Postat 11 januari 2015 Dela Postat 11 januari 2015 Mycket läckert Andreas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 11 januari 2015 Dela Postat 11 januari 2015 Räknade lite snabbt och fick det till 74 olika acropora + ett gäng andra sps.Haha - då ligger man i lä... räknade mina till 37 men hoppas på 50 innan nästa vecka är slut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 11 januari 2015 Författare Dela Postat 11 januari 2015 Det är inte antalet som är det väsentliga. Storleken är mkt viktigare och där har jag väldigt mkt smått. Mitt mål är att ta bort sådant som tar onödig plats och köpa fler acropora. 100 olika skulle va kul o ha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 12 januari 2015 Dela Postat 12 januari 2015 Själv har jag hellre 10-20 riktigt fina Acropora som får gott om plats och inte behöver trängas med en massa som belastar systemet i onödan. Det blir enklare också när de inte växer ihop och man måste hålla efter dem./JanneSkickat från min GT-I9100 via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 12 januari 2015 Dela Postat 12 januari 2015 19st här Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 12 januari 2015 Författare Dela Postat 12 januari 2015 Kommer en till bild på en annan acropora i min samling.Och en annan blandad sps bild. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
boman Postat 12 januari 2015 Dela Postat 12 januari 2015 fina! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 22 januari 2015 Författare Dela Postat 22 januari 2015 Tog ett par bilder med mobilen. Karet tuffar på fint fö. Har problem med en del cyany dock Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 22 januari 2015 Dela Postat 22 januari 2015 Mm känner igen det där med cyano - kommer och går Riktigt avundsjuk på spathulatan i förgrunden på bild 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 22 januari 2015 Författare Dela Postat 22 januari 2015 Tackar! Det finns en till upp till höger långt bak som är fantastiskt fin med. På bilden är den dock nästan svart :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 18 februari 2015 Författare Dela Postat 18 februari 2015 Hej. Nu har det hänt saker.Jo jag har gjort ett DSB filter i sumpen med en yta av 30x80cm och 12cm tjockt lager sand. Är spänd på o se hur detta funkar.Sanden jag anv är kalcium karbonat runt 0,8mm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 å jag som trodde du lagt ner karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 18 februari 2015 Författare Dela Postat 18 februari 2015 Haha.... Nä verkligen inte . Karet tuffar på med vissa problem av cyano men vi får se om detta blir någon ändring på efter introduktionen av dsb. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Kommer ihåg du köpte massa roliga Tonga koraller och musslor i höstas. Jag är lite nyfiken på det gula montiporaflaket och den rosa/orangea pavonan du köpte. Vore skoj att se någon bild på hur de ser ut nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.