maxium Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Någon som vet var man kan köpa Akrylrör ø 5/3 mm som passar vanligt luftslang. Ska ha dem till olika flaskor för foder/spårmedel m.m. Citera
freddi36 Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Går kanske att klippa av blåsan på en pipett och använda röret? Citera
DaTrucka Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Har du kollat med butiken runt hörnet?Dom flesta bruka väl ha, om inte annat kan dom ta hem. Citera
_Manne_ Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Funkar vanliga plast rör typ dessa ?Köper dom i meter längder hos den lokala butiken ? Bara o kränga på luftslangen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Tillägg :Jag kör dessa i mina ballingdunkar a 25 liter.. Borrat litet hål i locket o sen bara tryckt ner röret o sen ett 2mm hål för luft in i dunken.. Snedskär man då röret så kan man trycka röret ända ner i botten..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Fredrik.g Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Kolla ironbill.se Finns ganska bra akrylutbud när det gäller rör.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citera
petnym Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Funkar vanliga plast rör typ dessa ?[ATTACH]107036[/ATTACH]Köper dom i meter längder hos den lokala butiken ? Bara o kränga på luftslangen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkVilken slags lokal butik är det? Citera
maxium Postat 2 december 2013 Författare Postat 2 december 2013 Funkar vanliga plast rör typ dessa ?[ATTACH]107036[/ATTACH]Köper dom i meter längder hos den lokala butiken ? Bara o kränga på luftslangen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJepp.. det var sådana jag letade efter.. Fråga lomma zoo och dem hade inte. Citera
_Manne_ Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Vilken slags lokal butik är det?Akvarie butiken..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Jepp.. det var sådana jag letade efter.. Fråga lomma zoo och dem hade inte.Jag har tidigare köpt på akvarie piraten inne i Malmö , för något år sen.. , nu har Kristianstad zoologiska alltid något rör på lager efter min önskan.. Då jag lurat på ett gäng ballingdunks ägare dessa rör.. 29kr röret..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 Jepp.. det var sådana jag letade efter.. Fråga lomma zoo och dem hade inte.Kör ibland inom Malmö och kan svänga förbi Akvariepiraten ifall du inte har vägarna förbi dem själva, så kan jag isf lösa det åt dig.Hojta isf till så jag vet. Citera
hanst Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 I Stockholm så hat jag sett dessa hos Triton och Akvarielagret. Citera
maxium Postat 3 december 2013 Författare Postat 3 december 2013 Kör ibland inom Malmö och kan svänga förbi Akvariepiraten ifall du inte har vägarna förbi dem själva, så kan jag isf lösa det åt dig.Hojta isf till så jag vet. Syrran har en polare som jobbar där Hon skulle kolla..Tack annars!! Citera
maxium Postat 3 december 2013 Författare Postat 3 december 2013 Var på löddes zoo.. Och de hade ett hemma så det räcker så länge. Det var samma model som Mannes visade på bild.Och de skulle ta hem fler. Citera
_Manne_ Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 Kul att det fanns så det räckte åtminstone !Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.