Zanders Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Borde kanske skriva nått om denna produkt då jag haft den ett tag under beta perioden.När jag fick hem den så kopplade jag in min ström och usb kabeln, laddade ner deras programvara enligt manualen som består av ett snyggt tryckt blad. Hela installationen tog kanske 5 minuter och sen sitter jag i soffan utan en usb kabel till armaturen. Värt pengarna? Nej. Dagens pris tycker jag är lite väl högt för att slippa använda 1 kabel.Har man råd och anser att man vill slippa kabeln så är produkten klart bra, inge snack om saken, den gör sitt jobb.Problem? Inte ett enda under tiden jag haft den. Den startar om efter strömavbrott och funkar klockrent.Frågor osv svarar jag gärna på!Med vänlig hälsning, Anders Citera
osby0479 Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Den styr bara radionen än så länge?Va ju något snack om att den ska kunna connecta med mp40, eller? Citera
alexochingencarina Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Dom säger ju att den ska kunna styra allt? Citera
Laggeman Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 För en som inte är insatt i dess funktion, vad gör den egentligen? Citera
Zanders Postat 6 december 2013 Författare Postat 6 december 2013 Den nuvarande mjukvaran stödjer bara att programmera deras ljus.Det är på gång att man skall kunna styra vortech pumpar också via reeflink. Citera
Zanders Postat 6 december 2013 Författare Postat 6 december 2013 För en som inte är insatt i dess funktion, vad gör den egentligen?Det är en produkt som pratar med ecosmartlive för att styra sitt ljus, pumpar osv via internet.http://ecotechmarine.com/products/reeflink/ Citera
Paddelundis Postat 24 januari 2014 Postat 24 januari 2014 Har du haft problem med att den kopplar ner sig hela tiden, och kopplare ej upp sig igen, måste göra den strömlös för få igång den igen Citera
koziczynski90 Postat 9 februari 2014 Postat 9 februari 2014 vill ha en skulle du kunna säga mig vart du har köpt din? Citera
Paddelundis Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 jag har köpt min hos drakfisken.se Citera
kalleT Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 Paddelundis, visst var det så att ecotech löste ditt problem till slut med någon gammal patch?från mobilen Citera
Paddelundis Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 Kallet, Jepp det gjorde dom, funkar kanon bra nu Citera
Majki01 Postat 9 april 2014 Postat 9 april 2014 Öppnat upp för vortech i reeflink nu roligt haha Citera
osby0479 Postat 16 juni 2014 Postat 16 juni 2014 Går det att styra varje pump för sig, ändra program o styrka?Går det att ställa in nightmode mm genom reeflinken? Citera
Majki01 Postat 16 juni 2014 Postat 16 juni 2014 Ja det gör det ! Ja fast du kan ha ännu mer specifikt night mode med reeflinken . Men pumparna går än så länge bara att styra via reeflink i iphone appen . Inte på dator programmet och inte i android Citera
osby0479 Postat 16 september 2014 Postat 16 september 2014 Ska man ansluta sina produkter, mp40 o radion eller det ska gå att få anslutning direkt? När jag går in i programmet så ansluter den inte till några produkter?Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Majki01 Postat 16 september 2014 Postat 16 september 2014 Man måste samkoppla första gången . Står i instruktionen på ecotech live, man ska hålla inne 2 knappar på pumparna i 2 omgångar sen är dom alltid samkopplade Citera
osby0479 Postat 16 september 2014 Postat 16 september 2014 Lampan då, ska det gå automatiskt?Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Majki01 Postat 16 september 2014 Postat 16 september 2014 Lampan ska gå att hitta utan några tryckningar , men når man kör USB sladden i datorn första gången så ställer man in allt på en gång så ska den hitta lampan och sen knapp inryck för att få kontakt med pumparna Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.