Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

post-4257-14468931778477_thumb.jpg

Borde kanske skriva nått om denna produkt då jag haft den ett tag under beta perioden.

När jag fick hem den så kopplade jag in min ström och usb kabeln, laddade ner deras programvara enligt manualen som består av ett snyggt tryckt blad. Hela installationen tog kanske 5 minuter och sen sitter jag i soffan utan en usb kabel till armaturen.

Värt pengarna? Nej. Dagens pris tycker jag är lite väl högt för att slippa använda 1 kabel.

Har man råd och anser att man vill slippa kabeln så är produkten klart bra, inge snack om saken, den gör sitt jobb.

Problem? Inte ett enda under tiden jag haft den. Den startar om efter strömavbrott och funkar klockrent.

Frågor osv svarar jag gärna på!

Med vänlig hälsning, Anders

Postat

Den styr bara radionen än så länge?

Va ju något snack om att den ska kunna connecta med mp40, eller?

Postat
  • Författare

Den nuvarande mjukvaran stödjer bara att programmera deras ljus.

Det är på gång att man skall kunna styra vortech pumpar också via reeflink.

• 1 månad senare...
Postat

Har du haft problem med att den kopplar ner sig hela tiden, och kopplare ej upp sig igen, måste göra den strömlös för få igång den igen

• 3 veckor senare...
Postat

Paddelundis, visst var det så att ecotech löste ditt problem till slut med någon gammal patch?

från mobilen

• 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
Postat

Går det att styra varje pump för sig, ändra program o styrka?

Går det att ställa in nightmode mm genom reeflinken?

Postat

Ja det gör det ! Ja fast du kan ha ännu mer specifikt night mode med reeflinken . Men pumparna går än så länge bara att styra via reeflink i iphone appen . Inte på dator programmet och inte i android

• 3 månader senare...
Postat

Ska man ansluta sina produkter, mp40 o radion eller det ska gå att få anslutning direkt? När jag går in i programmet så ansluter den inte till några produkter?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Postat

Man måste samkoppla första gången . Står i instruktionen på ecotech live, man ska hålla inne 2 knappar på pumparna i 2 omgångar sen är dom alltid samkopplade

Postat

Lampan ska gå att hitta utan några tryckningar , men når man kör USB sladden i datorn första gången så ställer man in allt på en gång så ska den hitta lampan och sen knapp inryck för att få kontakt med pumparna

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.