arnstad Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Har letat runt om, under. Under soffan finns ingenstans, 4 clowner nu på under 5månader Citera
ormet Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Öppet upptill? Jag har förlorat många fiskar som hoppat . Sen hittat dom bakom hyllor osv haha.Verligen hysteriskt roligt. Citera
arnstad Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Funderar på att starta om med död ls så man vet vad man får med sig, har varit mycket problem med skadedjur nu enda sedan uppstart! Citera
Majki01 Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Verligen hysteriskt roligt.Det va ju roligt att du tyckte det! :)Ta en citron vettja:)Mitt haha är mest för att det är komiskt så långt dom kan ta sig och vad dom kan lyckas med innan man hittar dom. Citera
Maglofster Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 En synvinkel är väl att det är komiskt. En annan är väl att det är synd om djuren. Citera
Majki01 Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Självklart är det synd om djuren . Men just hoppningen och hur långt dom kan ta sigEfter att dom hoppat ut är rätt komisk i sig. Tog en bra tid innan jag lyckades inse att dom hoppat ut och därefter kunde motverka det med "skydd" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.