Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Haha de var ju riktigt skoj att han har klarat sig. Han har fått sig en ordentlig åktur :D

Det blir till att skaffa ett nät över rören.

Ja vilken röta den hade,har best nät till oss har inte fått det ännu, tack för lånet av saltmätaren ursäkta dröjsmålet och att du fick köra hit och hämta den,men som du såg hade jag fullt upp ;)mvh Ola

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja där hade den tur Manne som jag härja i sumpen igår med stenflytt pumpstädning och rengöring såg verkligen inte den igår,trodde helt säkert den var borta då de andra dog ,han kommer och äter ur handen på mig alltid,därför misstänkte jag den var borta.Synd på din firre ska kanske sätta skydd på returpumpen också.Nu är allt bra för hr salaries favoritplatsen intagenpost-6689-14468933258984_thumb.jpgmvh Ola.

Ändrat av odel68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo då jag gör ett nytt försök ska vänta och se så det inte är ngt skit i vattnet här hemma,tror vattnet är ok ska hänga upp en Ps2ramp idagarna släpper inte i ngt innan den är uppe så man slipper greja med karet i onödan när jag har ny fisk i.Nigricans är mycket snygg mvh Ola

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla vänner satt och kollade lite på korallerna,verkar som min montipora superman inte trivs riktigtpost-6689-14468933280085_thumb.jpg

Fungian har ngt vitt på sig är det ngn som vet vad det kan varapost-6689-14468933280272_thumb.jpg

Trachyphyllian trivs bra på sitt nya ställepost-6689-14468933280449_thumb.jpg

Haddonin trivs också har stannat här [ATTACH=CONFIG]114307[/ATTACH]

Min gröna bubbletip har inga bubblor precis men har delat sig post-6689-14468933278277_thumb.jpg

mvh Ola.

Ändrat av odel68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack undrar hur jag ska få fart pä montiporran den är lite blek tycker jag,sen har jag lite vitt på fungian vet inte vad det är men den ser bra ut annars får snart min nya ramp det hjälper kanske också till med färgerna.Skrev lite ang detta innan men bilderna kom inte med så jag la bilderna här igen,hur går det med ditt kar nu då mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att min montipora superman bleknar ännu mer ,är det ngn som har ngt tips har flyttat runt den i omgångar behöver de ngn speciell mat,mycke/lite ljus?[ATTACH=CONFIG]114424[/ATTACH]

Såg att min bubbletip varit på denna litepost-6689-14468933302988_thumb.jpg

mvh Ola..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det testet har jag inte Manne kanske läge att införskaffa det,får kanske bli en utflykt till storstaden i morgon;) mvh Ola.

Att ha rätt färg på superman är ofta inte enkelt.. Ibland får man ha lite tur.. Ofta blir den mörkbrun.. Men din ser nästan lite solbränd ut..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att min montipora superman bleknar ännu mer ,är det ngn som har ngt tips har flyttat runt den i omgångar behöver de ngn speciell mat,mycke/lite ljus?

mvh Ola..

Mina har mått bättre i lite svagare ljus. De har tappat på ovansidan mot ljuset men växt neråt på sidorna. Men då har jag haft alla sorters problem i karet. Så orsak/verkan sambanden är oklara. Kan bero på annat än bara ljuset.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...