Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Vad jag vet har Japonicus vitt från ögat till nosen, lite rödbrun i slutet av ryggfenan och inget så stort gult streck i stjärtfenan. Ser ju ut som två skiljda fiskar om man ser på bilderna manne quotade.

Edit: så du har båda? :)

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det och fråga ut folk på guiden är min passion:skrattar: det var faktiskt inte meningen detta lånade Daniels fälla igår och skulle prova fånga xanthurumen och det gick över förväntan så jag la ut den till försäljning ,du får nog besök på måndag Mannne av han som köpte den mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det och fråga ut folk på guiden är min passion:skrattar: det var faktiskt inte meningen detta lånade Daniels fälla igår och skulle prova fånga xanthurumen och det gick över förväntan så jag la ut den till försäljning ,du får nog besök på måndag Mannne av han som köpte den mvh Ola.

Trevligt att det gick så lätt uppenbarligen.. Kul.. Hur funkar den nya resp gamla Japen då ?

Har ett bokat besök på måndag så ja.. På den frågan..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt att det gick så lätt uppenbarligen.. Kul.. Hur funkar den nya resp gamla Japen då ?

Har ett bokat besök på måndag så ja.. På den frågan..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Den andra orkade tyvärr inte mer då den blev jagad alltid så detta är två nya mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Troligtvis den enda som såg ut som 17 :);)

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Haha ja du får fundera lite till tror där var en kille som hette Anders,Ken vet jag vem är, tror det var Mm:s dotter också och hennes pojkvän sen sviker minnet mig:snurrig:mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen börjar de nya äta mysis skulle tydligen serveras då dög det,bara de äter så!Hittar inte min andra spege som ändå var bökig att använda, var på ica och snubblade över denna för 39kr .Börjar röra sig mer i karet också nu.post-6689-14468933231371_thumb.jpgmvh Ola.

post-6689-14468933230752_thumb.jpg

post-6689-14468933230964_thumb.jpg

post-6689-14468933231163_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack de bråkade lite innan vill väl sätta revir båda,spegeln tänkte jag kan vara till hjälp,glad att de käkar nu innan har de bara varit på stenar och btn:en nigricans skulle inte bli så stor heller om jag förståd det rätt,grymt snygga bilder du la upp innan:smiley20:kollade även på din tråd den gillade jag också mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min själ fick jag inte flytta karet en gång till! Nu har jag börjat vattenfylla så det inte blir fler flyttar hoppas jag,hittade även 2 ledlampor att belysa sumpskåpet med,små men bra sken i dem ps tack för osmosen Daniel lär väl synas imorgon igen! Ha en bra Lördag kväll allihopa mvh Odel.[ATTACH=CONFIG]108214[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108215[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108216[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108217[/ATTACH]

vart hittar du dina skivor du har utanpå möbeln ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag best skåpet i samband med karet,annars kanske det går snabbare så här för din del,här skulle ram svetsas,målas sedan limma skivor få dit hållare till frontluckan fick två hållare i plast av Håkanstorp som blev bra till frontluckan mvh Ola

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...