odel68 Postat 4 oktober 2014 Dela Postat 4 oktober 2014 Tråkigt Krille så mycket fint du har hoppas det löser sig mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 13 oktober 2014 Författare Dela Postat 13 oktober 2014 flyttade sjöborrarna men förlusterna fortsatte. inte en knapp kvar. Har en sten med 5 ricordea Florida på. i dag va alla fem borta o stenen på 5x5 cm va flyttad 20 cm. Nu tröttnade jag på förlusterna o började plocka upp stenen. hittade denna sex cm över skölden, en femkrona som jämförelse. Kan detta va boven i dramat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 13 oktober 2014 Dela Postat 13 oktober 2014 Men jösses Krille! Vilken krab(b)at du hittat. Utan att veta vad det är för krabba skulle jag definitivt skylla på den..../Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 13 oktober 2014 Dela Postat 13 oktober 2014 Jisses Krille det är ju så krabbfångarna på Discovery ligger i lä synd på förlusterna hoppas du fick boven nu mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 13 oktober 2014 Författare Dela Postat 13 oktober 2014 jag kanske kan sälja den till nån som vill bli av med knappar. undrar om den äter palythoaknappar. i så fall skulle den ju va värdefull. håller tummarna för att jag fångat rätt djur Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 13 oktober 2014 Dela Postat 13 oktober 2014 Vilket monster Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 13 oktober 2014 Författare Dela Postat 13 oktober 2014 http://www.reeffrontiers.com/threads/61038-Have-I-been-harboring-a-criminal-SPS- en på chatten hittade denna länken och den krabban är det. den hade ätit friskt hos honom också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 26 oktober 2014 Författare Dela Postat 26 oktober 2014 Återplanteringen har börjat. kom hem från Göteborg nu med sju knappkolonier o en ricordea Florida samt några skivor. ser bra ut. jag tackar leverantörerna så mycke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 26 oktober 2014 Dela Postat 26 oktober 2014 Jag har nog en krabba du kan få Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 22 november 2014 Författare Dela Postat 22 november 2014 Restaureringen fortsätter. har varit på Håkanstorps zoo i dag och rensat affären på knappar. Han hade en del som inte trivdes så bra i hans kar så jag köpte alla till ett bra pris. 8 stora kolonier. hoppas få igång dom här. Dessutom några ricordea Florida o Yuma. Hoppas detta blir bra. Tack mamadubba för fraggar o guidning till butiken o Patrikk för fika. En trevlig dag blev det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 22 november 2014 Dela Postat 22 november 2014 Restaureringen fortsätter. har varit på Håkanstorps zoo i dag och rensat affären på knappar. Han hade en del som inte trivdes så bra i hans kar så jag köpte alla till ett bra pris. 8 stora kolonier. hoppas få igång dom här. Dessutom några ricordea Florida o Yuma. Hoppas detta blir bra. Tack mamadubba för fraggar o guidning till butiken o Patrikk för fika. En trevlig dag blev detTusan också att jag inte visste du drog förbi du skulle ju ha en fragg av mig,lycka till med dina nyförvärv vi ska nog få till en träff Med vänlig hälsning Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 22 november 2014 Författare Dela Postat 22 november 2014 Körde inte ditt håll Ola. Jag körde om hässleholmdu får ta en tur till gemla. Då passerar du ju mej. Har säkert nån fragg som passar dej också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 22 november 2014 Dela Postat 22 november 2014 Så får det bli trodde du drog hållet om Bellas så fort kosan styrs åt ert håll hör jag av mig Med vänlig hälsning Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille_hallden Postat 25 november 2014 Dela Postat 25 november 2014 Har lite krabba till dig Krille (sorry kunde inte låta bli)! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 25 november 2014 Författare Dela Postat 25 november 2014 ha ha Gör inget, men jag tar hellre hummern Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 29 november 2014 Författare Dela Postat 29 november 2014 Fick en jättefin fragg med röda knappar av Larry i går. En riktig färgklick i baljan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 19 december 2014 Författare Dela Postat 19 december 2014 Några bilder från i kväll. Sakta men säkert växer knapparna till sej. en palythoa som ska avlägsnas med det snaraste. synd för den är fin i färgen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 19 december 2014 Dela Postat 19 december 2014 Riktigt tjusigt Krille,trots reflexerna mvh Ola. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 20 december 2014 Dela Postat 20 december 2014 Jätte fint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 20 december 2014 Dela Postat 20 december 2014 Härligt Krille! Det börjar ordna upp sig i knappbaljan igen /Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 20 december 2014 Författare Dela Postat 20 december 2014 ja det är kul när det växer och inte försvinner två dar efter man satt dit dom. krabban går fortfarande i sumpen så om nån vill ha ett djur som utrotar knappar så är det bara att höra av sej Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 20 december 2014 Författare Dela Postat 20 december 2014 här kommer en svärm bilder från knappkaret. Först några Florida o Yuma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 5 januari 2015 Författare Dela Postat 5 januari 2015 Nu verkar det som knapparna får sällskap av sjöhästar. ska till träffen i Karlstad den 24/1 och har bokat upp fyra hästar som kommer att följa med hem därifrån om allt går som planerat. dessutom ska vi till Håkanstorp på onsdag 7/1 och hämta grejer som kommer från dejong. Fyra knappkolonier ska jag ha med hem. blir inte förvånad om jag får med mej nåt annat också. Vi skulle visst till zoogiganten också sa han som ska köra. En ny bekantskap från Växjö. en riktigt trevlig kille som går under namnet marinTH här på guiden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 5 januari 2015 Dela Postat 5 januari 2015 Jag var och tittade på hästarna igår.De ser väldigt fina ut.Hippocampus Reidi är det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 5 januari 2015 Dela Postat 5 januari 2015 Nu verkar det som knapparna får sällskap av sjöhästar. ska till träffen i Karlstad den 24/1 och har bokat upp fyra hästar som kommer att följa med hem därifrån om allt går som planerat. dessutom ska vi till Håkanstorp på onsdag 7/1 och hämta grejer som kommer från dejong. Fyra knappkolonier ska jag ha med hem. blir inte förvånad om jag får med mej nåt annat också. Vi skulle visst till zoogiganten också sa han som ska köra. En ny bekantskap från Växjö. en riktigt trevlig kille som går under namnet marinTH här på guiden.Då löser det sig med knapparna då Krille mvh Ola. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.