Flingson Postat 8 januari 2014 Postat 8 januari 2014 Har en Deltec mce600 och den bombar ju ut bubblor, någon som har lyckats få bort detta? Bubblorna uppstår ju när vattnet från skummaren träffar vattenytan. På bilden har jag satt ett filter för att minska plasket men blir ändå mycket bubblor..... Sent from my HTC One using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 8 januari 2014 Postat 8 januari 2014 Då har du antagligen för låg vattennivå i karet. Citera
Flingson Postat 8 januari 2014 Författare Postat 8 januari 2014 Har dock inte original plattan som ska sitta i utloppet, kan de vara det? Sent from my HTC One using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 8 januari 2014 Postat 8 januari 2014 Det gör säkert sitt. Hur sitter den du har idag, rakt ner efter utloppet eller på snedden som originalet? Citera
Flingson Postat 8 januari 2014 Författare Postat 8 januari 2014 Mer rak tror jag Sent from my HTC One using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 8 januari 2014 Postat 8 januari 2014 Kan du så bocka den så den går snett ut från utloppet, då kommer vattnet inte att falla rakt ner och orsaka lika mycket bubblor. Citera
Flingson Postat 8 januari 2014 Författare Postat 8 januari 2014 Hjälpte inte... Finns ingen som har gjort en slags bubbelfälla i utloppet av en påhängsskummare? Citera
Nille83 Postat 8 januari 2014 Postat 8 januari 2014 Hade samma problem som dig, dock med annan skummare. Jag fick med en "box" där utloppsvattnet rann ner i, problemet var bara att det kom ut 1 miljon bubblor. Denna boxen hade grov filtermatta som inte hjälpte något. Jag fyllde den istället med filtervadd och vipps så hade jag 0 bubblor. Citera
Guest Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 om du har en sluttande skiva från röret ner till vattnet borde det bli bättre Citera
Flingson Postat 9 januari 2014 Författare Postat 9 januari 2014 Nille83 har du en bild på detta?Hjälper inte hur jag än vinklar att... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.