Mazzi Postat 12 januari 2014 Postat 12 januari 2014 Liten glasliknande utväxt, jag har hittar 2 st. De är mellan 4-8mm ca.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Citera
Ticky Postat 12 januari 2014 Postat 12 januari 2014 Ser ut som någon svamp men det är svårt att se. Har någon bättre bild? Citera
Mazzi Postat 13 januari 2014 Författare Postat 13 januari 2014 Ser ut som någon svamp men det är svårt att se. Har någon bättre bild?Tyvärr är dom svår att fota. Det närmsta jag kommer själv när jag letar på reeflex är denna (bilden på den ensamma): http://se.reeflex.net/tiere/2893_Ecteinascidia_sp.htmJag ska försöka fixa bättre bild./Mats Citera
Elektrikern Postat 14 januari 2014 Postat 14 januari 2014 Jag har också haft sådana. De försvann dock efter ett tag. Synd, de är fina att titta på, även om de är små. Tror jag läste att det är någon sorts sjöpung.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citera
Slanten Postat 14 januari 2014 Postat 14 januari 2014 Håller med om att det ser ut som nån sjöpung. De filtrerar sin föda ur vattnet, så det är en nyttig liten rackare. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.