wrang Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Trodde min Pseudocheilinus hexataenia var död så jag köpte en ny för det är en sån fin fisk. Igår när jag kom hem så var det nu 2st antar att det 1:a varit gömmd eller på nått sätt ej kommit fram. De slogs rejält och hoppas att de båda ändå kan vara i samma kar.Går detta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 vill minnas att det ska vara ganska svårt men är inte säker alt kan ju funka om du har gott om sten å gömställen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 6 september 2005 Författare Dela Postat 6 september 2005 Ja det finns gott om gömställen så hoppas på det bästa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Jag köpte två jämnstora som hade gått i samma kar sen något halvår.De slogs litet grann i början men sedan var det lugnt. Jag köpte en litet söt hona till dem och då brakade det loss. Nu är den lilla tillsammans med en av de stora och jagar den andra så fort den syns. Den jagade ser i alla fall fortfarande välnärd ut så min LS verkar räcka till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniel Postat 9 september 2005 Dela Postat 9 september 2005 hänger mig på denna tråd då jag har skaffat mig en sådan firre.. vad äter de? har haft min i två dagar och den har inte rört mat, bara plockat lite från sten.. provat med artemia, mysis, torrfoder i flingor, torrfoder i granulater.. någon förslag?mvhDaniel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 september 2005 Författare Dela Postat 9 september 2005 Min äter allt jag stoppar ner i matväg för fiskarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniel Postat 9 september 2005 Dela Postat 9 september 2005 hm, den kanske är bara blyg de första dagarna.. jag får avvakta och se tack för svar i alla fall! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.