jonass83 Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Hej alla på SG.. Har startat ett nytt kar med begangnad LS och det sitter in massa små gröna knapp liknade saker på stenensom verkar sprida sig som en löpeld...så om någon vet vad det är och hur jag får väck dom skulle jag bli glad... Mvh Jonas Citera
jacs Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Du får allt ringa in var du menar för det syns inget som är ett problem i mina ögon. Citera
stigigemla Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Du kan ju googla på Majano. Jag tycker jag kanske ser ett par på bilden men de är vita... Citera
jonass83 Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 Förlåt för dom kassa bilderna... och lyckas inte ringa i något på bilden med ipaden..(datorn är kass) Och ja kunde ju vara lite mer precis i färgen... Dom är ju vita i toppen och gröna ifoten.. Har googlat på majano och visst liknar vissa mina.. Provar med några kassa bilder till.. Om det nu är majano hur får jag bort dom har ju typ ett 100-tal.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.