jonassjogren Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Tjenare har precis köpt grotech 1kanalspump men har jag förstått det rätt att man ställer 1-99ml Och sen 1 2 3 4 5 6 7 8 timmar Och sen 1-9 dag Är det då så att jag ställer 5ml 1dBlir det då 5 ml en gång om dagen För det verkar inte som den gör det Ska man starta nån form av klocka i den Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Enklast för dig är och läsa bruksanvisningen. Har du ingen så hämta den här http://www.grotech-aquarientechnik.de/product_info.php/info/p365_TEC-1-NG-1-channel-dosing-pump.html Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Tjenare har precis köpt grotech 1kanalspump men har jag förstått det rätt att man ställer 1-99ml Och sen 1 2 3 4 5 6 7 8 timmar Och sen 1-9 dag Är det då så att jag ställer 5ml 1dBlir det då 5 ml en gång om dagen För det verkar inte som den gör det Ska man starta nån form av klocka i den Skickas från min iPhone via TapatalkDet låter som du gör helt rätt. Min pump strulade lite när jag fick den, men det var bara att pumpen fastnat lite. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.