Gå till innehåll

Rengjorde skummare, fick mikrobubblor i hela karet


Nille83

Rekommenderade inlägg

Tyckte det var dags att rengöra min skummare ordentligt då det började växa alger m.m inne i skummaren. Men det kanske var dumt gjort, för nu får jag knappt något i skummarkoppen och jag har massor med mikrobubblor i karet.

Ska man rengöra skummaren eller inte? och är det vanligt med mitt problem efter rengöring?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte det var dags att rengöra min skummare ordentligt då det började växa alger m.m inne i skummaren. Men det kanske var dumt gjort, för nu får jag knappt något i skummarkoppen och jag har massor med mikrobubblor i karet.

Ska man rengöra skummaren eller inte? och är det vanligt med mitt problem efter rengöring?

Jaa!! Man ska defenitivt rengöra skummaren,då blir ännu effektivare,nu vet jag ju int va du har för skummare,men låter ju lite konstigt att du får mikrobubblor bara för att du rengjort den?

Den kanske "stjäl" luft någonstans ifrån,kolla det först...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bör man gör en total städning av Skummaren så ska den köras in igen tyvärr.. Tar 2-3 dagar kanske där den kan bete sig lite lustigt tills den är igång som den ska igen.. Det gäller normalt sätt alla skummare iprincip..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...