Postat 6 februari 201411 år Tycker inte det ser ut som glasrosor, dock vet jag inte vad det kan vara.
Postat 6 februari 201411 år Författare Glasros tror jag inte att det är.Det är mer som tjocka grässtrån. Växer en och en men brevid varann så att säga. Beigeaktig men samtidigt lite genomskinliga... Ca 6 mm långa. Reagerar ej på beröring.
Postat 6 februari 201411 år Troligen glasros. Dåligt. Gogla så får du måååånga svar=)Va lite snabb där. Kollade på luren. Alg är nog mer rätt..
Postat 6 februari 201411 år Författare Tack för svaren.Ska jag låta dom vara kvar eller ska jag försöka döda dom?
Postat 6 februari 201411 år Författare Här kommer fler saker att identifiera. Jag antar att den 1:a är nån bubbelalg, den 4:e är en glasros och 5:e nån sorts rörmask... eller? Ändrat 6 februari 201411 år av Lusette
Postat 6 februari 201411 år Min gissning:Bild 1, bubbelalgBild 2 och 3, svampBild 4, glasrosBild 5, rörmask.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.