Wigge Postat 7 februari 2014 Dela Postat 7 februari 2014 Är ute efter namnet på en liten "manick" som man sätter på utloppet från returen(PVC rör) som ökar flödet på något konstigt sätt?Så om ni förstår vad jag menar så skriv gärna vad den saken heter, förstår ni inte vad hag menar så får jag förklara bättre!Med Vänliga Hälsningar, Wigge! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 februari 2014 Dela Postat 7 februari 2014 Eductor.Tex: http://www.fish-street.com/product_details.php?item_id=622 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 7 februari 2014 Författare Dela Postat 7 februari 2014 Eduktor.jäklar vad snabbt svar, du är snabb i fingrarna du ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 7 februari 2014 Författare Dela Postat 7 februari 2014 vet du vad man kan få tag i en sådan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 februari 2014 Dela Postat 7 februari 2014 Eductor.Tex: http://www.fish-street.com/product_details.php?item_id=622vet du vad man kan få tag i en sådan?Uppdaterade mitt inlägg när du skrev, så du såg det antagligen inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 7 februari 2014 Dela Postat 7 februari 2014 Är det ejektor du far efter?MVH LasseSåg inte Laggemans svar men jag tror det är ejektor på svenska Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 7 februari 2014 Författare Dela Postat 7 februari 2014 Uppdaterade mitt inlägg när du skrev, så du såg det antagligen inte.tack så mycket! finns det ingen butik i Sverige som har en, tänkte på leveranstiden =/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.