JonasW Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Denna fråga lär ju ha ställts tidigare men det brister nog i mina sökningskunskaper Finns det billig PVC inom landets gränser eller ska man kika i t.ex. tyskland? Tips på sidor? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Oceanakvarium tex Bioted marin är ett annat ställe.. Bara att shoppa loss.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JonasW Postat 14 februari 2014 Författare Dela Postat 14 februari 2014 Perfekt, ska kika där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
slarvid Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Finns en annons här med massa pvc och billigt. Helt nytt då hans projekt inte blev av. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
j sjögren Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Kolla annars med din lokala pool/spa firma. Jag var förbi en i Göteborg och köpte en ventil till 50mm rör till avrinning. 1st Ventil, 5st 90 g, 5 st 45 g 1,5 m rör,lim och rengöring kostade under 600:- Ett extra + är att det är 10 min hemifrån ifall något saknas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Är det vanligt att poolnissarna har 25-32mm sortiment hemma ? Är väl där vi oftast landar i våra system..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Här har du allt att finna. Ring dem - de brukar sälja till akvarister. Ett tips - om du köper kranar köp de med dubbel union.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JonasW Postat 14 februari 2014 Författare Dela Postat 14 februari 2014 Super, tack för alla tipsen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 15 februari 2014 Dela Postat 15 februari 2014 Aquaristic.net har stort pvc sortiment Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JonasW Postat 26 februari 2014 Författare Dela Postat 26 februari 2014 Här har du allt att finna. Ring dem - de brukar sälja till akvarister. Ett tips - om du köper kranar köp de med dubbel union.MVH LasseTack för tipset! Väldigt hjälpsamma och gav mig bra priser efter att ha jämfört mot Ocean, bioted m.fl.Köpte som du sa, kranar med unionkopplingar och även en membranventil till primärröret för lite finlir Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 26 februari 2014 Dela Postat 26 februari 2014 Tack för tipset! Väldigt hjälpsamma och gav mig bra priser efter att ha jämfört mot Ocean, bioted m.fl.Köpte som du sa, kranar med unionkopplingar och även en membranventil till primärröret för lite finlir Ja de gillar nördar MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.