Postat 14 februari 201411 år Denna fråga lär ju ha ställts tidigare men det brister nog i mina sökningskunskaper Finns det billig PVC inom landets gränser eller ska man kika i t.ex. tyskland? Tips på sidor?
Postat 14 februari 201411 år Oceanakvarium tex Bioted marin är ett annat ställe.. Bara att shoppa loss.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 14 februari 201411 år Finns en annons här med massa pvc och billigt. Helt nytt då hans projekt inte blev av.
Postat 14 februari 201411 år Kolla annars med din lokala pool/spa firma. Jag var förbi en i Göteborg och köpte en ventil till 50mm rör till avrinning. 1st Ventil, 5st 90 g, 5 st 45 g 1,5 m rör,lim och rengöring kostade under 600:- Ett extra + är att det är 10 min hemifrån ifall något saknas.
Postat 14 februari 201411 år Är det vanligt att poolnissarna har 25-32mm sortiment hemma ? Är väl där vi oftast landar i våra system..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 14 februari 201411 år Här har du allt att finna. Ring dem - de brukar sälja till akvarister. Ett tips - om du köper kranar köp de med dubbel union.MVH Lasse
Postat 26 februari 201411 år Författare Här har du allt att finna. Ring dem - de brukar sälja till akvarister. Ett tips - om du köper kranar köp de med dubbel union.MVH LasseTack för tipset! Väldigt hjälpsamma och gav mig bra priser efter att ha jämfört mot Ocean, bioted m.fl.Köpte som du sa, kranar med unionkopplingar och även en membranventil till primärröret för lite finlir
Postat 26 februari 201411 år Tack för tipset! Väldigt hjälpsamma och gav mig bra priser efter att ha jämfört mot Ocean, bioted m.fl.Köpte som du sa, kranar med unionkopplingar och även en membranventil till primärröret för lite finlir Ja de gillar nördar MVH Lasse
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.