Gå till innehåll

Akvrieudstyr.dk


Mucken

Rekommenderade inlägg

Jag var över till Danmark och gjorde ett besök på akvarieudstyr och det var en välsorterad butik. tyvärr var det lite dåligt med lägre djur inne men en del fisk fanns det. Deras 5000l burk med hajen i var värd hela resan. Har ni vägarna förbi så tycker jag att ni kan stanna till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hem resan är nog inga problem om du har en frigolit låda som håller värmen.

Clownfisken har ett bra utbud tyvär så har jag inga levande fiskar som jag köpt därifrån alla har dött efter ett par tre veckor har handlat där två gånger.

Akvarieudstyr har ochså ett bra utbud men är lite dyrare enligt mig har endast köpt koraller där så kvaliten vet jag inget ting om.

Men vist är det värt ett besök.

Sen fins det ju en annan djurafär i köpenhamn som är värd ett besök tyvär kommer ja inte ihåg vad det heter men dom har en riktigt stor haj tank så är i två våningar fins säkert nån annan som vet vad den heter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sen fins det ju en annan djurafär i köpenhamn som är värd ett besök tyvär kommer ja inte ihåg vad det heter men dom har en riktigt stor haj tank så är i två våningar fins säkert nån annan som vet vad den heter.

Den du menar jimmy är den som Mucken tipsade om i tråden från början. Jag var över där igår i båda dessa butiker, och jag är faktiskt besviken på akvarieudstyr.dk då jag trodde det skulle vara en öppnare, ljusare butik med mer fisk och lägre djur än de hade. Korallerna var ingen hit de heller tycker jag. Dock var som sagt tanken med hajen i höjdpunkten på visiten. :smiley20:

Klovnfisken var däremot mer i min stil, ljust, fräscht och personal som kom och frågade ifall man behövde hjälp.

Nu blev det inga köp därifrån denna gången, men om det blir så kommer det bli från Klovnfisken! :smiley20:

Länkar:

http://www.akvarieudstyr.dk

http://www.klovnfisken.dk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

kolla på hemsidan dom brukar sälja utt på ett par dagar

Tyvär så har dom ingen karantän på sin fisk vad jag vet om

Brukar få deras nyhetsbrev å då står det i kväll kommer det å imorgon säljer vi.

SÅ har det gått mer än en vecka sen förra leveransen så har dom nog inte så mycket hemma tyvär

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...