RickardK Postat 30 mars 2014 Postat 30 mars 2014 Är det någon som vet vad det här gröna med "snablar" är för något? Växer mellan mina knappar men verkar inte störa dem nämnvärt (de är hopdragna av annan anledning när fotot togs). Illgrönt i full-ljus och lyser svagt grönt i blåljus. Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Matthias_H Postat 30 mars 2014 Postat 30 mars 2014 (ändrat) Det gröna är svamp snablarna vet jag ej :-) Ändrat 30 mars 2014 av Matthias_H Citera
Alexraptor Postat 30 mars 2014 Postat 30 mars 2014 Snablarna skulle jag tippa på är sjöpungar. Citera
RickardK Postat 31 mars 2014 Författare Postat 31 mars 2014 Spännande! Är något av det giftigt/dåligt för karet eller kan jag låta det växa på? Det ser rätt fräckt utSent from my Nexus 4 using Tapatalk Citera
jimmy Postat 3 april 2014 Postat 3 april 2014 Det är en filtrerande svamp snablarna är för att ta in å ut vatten.Har haft flera svampar med sånna Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.