Henric Postat 30 mars 2014 Dela Postat 30 mars 2014 Vad händer med aminosyror när de har varit i flaskan en längre tid? Finns det en bäst före på aminosyror, eller är tillverkaren tvungen att sätta på bäst före?Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 1 april 2014 Författare Dela Postat 1 april 2014 Blir de verkningslösa eller möglar de.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 1 april 2014 Dela Postat 1 april 2014 Det finns förmodligen bäst före på alla, eller iallafall något som säger hur lång tid dom kan stå oöppnade och sen hur länge efter man öppnat dom.Vissa behöver dessutom står i kylen. Jag skulle tro att det antingen börjar mögla eller bildas bakterier eftersom aminosyror är bra näring Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DanneI Postat 1 april 2014 Dela Postat 1 april 2014 Om korken skruvats åt ordentligt efter varje användning så tror jag den håller sig väl. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 1 april 2014 Dela Postat 1 april 2014 På kz har du utg datum vet jag. Skulle gissa på att dom tappar i verkningsgrad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.