JonasW Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Var köper man Balling Light till bra pris och exakt vilka komponenter är det man behöver?Har försökt att köpa det samt PVC av Oceanakvarium, men de svarar inte på PM samt mail efter otaliga försök så jag har gett upp där.Svenska butiker, tyska?Tacksam för alla tips Citera
Saltabiten Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Hej,Tror de flesta butikerna som annonserar här har balling. Pvc finns bland annat på bioted och triton./// Viktor Citera
JonasW Postat 5 april 2014 Författare Postat 5 april 2014 Jo, jag tänkte mest om priset är bättre någonstans Svårt att hålla koll på alla butikernas utbud och priser. Citera
SaltDummie Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Var köper man Balling Light till bra pris och exakt vilka komponenter är det man behöver?Har försökt att köpa det samt PVC av Oceanakvarium, men de svarar inte på PM samt mail efter otaliga försök så jag har gett upp där.Svenska butiker, tyska?Tacksam för alla tips Ta och ring till Stig på Oceanakvarium istället. Numret står väl på hemsidan? Citera
JonasW Postat 5 april 2014 Författare Postat 5 april 2014 Ta och ring till Stig på Oceanakvarium istället. Numret står väl på hemsidan?Absolut kan jag göra det, men med tanke på att de inte vill sälja till mig så var jag inte så sugen på det. Fick svar tillslut efter ett par mail att Stig varit borta men att deras webshopansvarige skulle kontakta mig snarast. Har hört av mig ett par ggr efter det också, både på mail samt PM då jag har mycket både på jobb och privat. Enkelt med PM och mail då helt enkelt.Så vill de sälja så behöver dom bara svara på mina förfrågningar, ska inte behöva ringa kan jag tycka.Så nu letar jag som sagt efter alternativ. Synd bara då jag fått uppfattningen om att de ska ha både bra service och priser. Citera
alexochingencarina Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Här har du: http://shop.biotedmarin.se/ballingsalter/332 Citera
ormet Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Kan tipsa om Fauna Marins ballingsalter. Tycker de håller högre kvalitet/renhet. Mycket dyrare men korallerna är värda det bästa http://www.tritonakvarium.se/tillsatser/ballingsalter/729 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.