Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Hej jag skulle vilja ha tips vad för medel eller hur man gör så man fogar i ett akvarium ska limma fast en överrinningsbox hur drar man en snygg fog utan diskmedel ? Då jag fogar hemma då jag byggt brukar jag ta disk medel eller såpa så hur för ni för att få till det snyggt.

dra med torrt finger fastnar ju allt ;-)

Postat

Tejpa med maskeringstejp innan och sedan gör som anders säger, sen drar du bara bort tejpen och får en finfin kant! :)

Postat
  • Författare

Kanon och tack. En till fråga ska man sätta tändstickor mellan då man silicona fast boxen mot glaset eller ska den vara tajt mot ?

Postat
  • Författare

Okej men då borde man väl kunna punkta fast den med silicon med tändstickor mellan sen då den torkat fast tar man bort tändstickorna och så drar man dit silicon runt hela boxen :-)

Postat

ha tändstickor du ...limma sen efter ca 40 min drar du bort stickorna å fyller igen hålen..spotta på fingret eller ha vatten ha inte t-röd...bättre med vanlig sprit i så fall... alt grumme såpa ?? ska ju va naturvänligt...men saliv eller vatten...funkar...annars klipper du pipen rätt å gör som jag drar en satans fin fog direkt.. ett tips ha pipen framför dig...samma princip som kittning...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.