Dimorb Postat 26 september 2005 Dela Postat 26 september 2005 Finns det någon som har testat att ha dem ihop eller har länkar till någon sida där man kan läsa om det hela. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 26 september 2005 Dela Postat 26 september 2005 om dom släpps i samtidigt brukar det inte vara några problem,men det där kan nog variera från fall till fall....men i ditt fall med en 375:a , skulle jag definitivt avstå!!Båda dessa firrar kräver utrymme, så redan en av dom är ju gränsfall!!Lineatus har ju dessutom en sorglig äverlevnadsstatistik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Frasse80 Postat 26 september 2005 Dela Postat 26 september 2005 Jag hade en Lineatus den dog efter en vecka han vägrade äta... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 26 september 2005 Dela Postat 26 september 2005 Jag håller med Greger stå över, det finns många andra fina kirurger du kan ha i stället./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias L Postat 26 september 2005 Dela Postat 26 september 2005 Alltid vanskligt att säkert säga om det går eller ej. Jag skulle avstå, särskilt med ett så pass begränsat akvarie. Enligt min erfarenhet hör både lineatus och sohal (tillsammans med achilles, leucosternon och coeruleus) till de mer argsinta arterna./Mattias Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.