ikola Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Mer quiz till folket.Bra initiativ Andreas, tyvärr missade jag denna tråd igår.Om du åker till Gbg så kan du ju få tag på lite större koraller än dina små fraggar. Citera
Andreas N Postat 6 maj 2014 Författare Postat 6 maj 2014 Haha. Jo jag vet tack. Men då får jag nog ta ett jobb till först. Nä jag väntar på något bättre . Vad gäller att jaga stora koraller tycker jag är onödigt då man ofta bara får problem när de kommer upp mot 20-30cm storlek och man får ta fram tången o klippa , nä o fy vad jobbigt Citera
ormet Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Ett förslag till nästa quiz, så som jag tänkte göra iallafall för jag har ju stafettpinnen nu , är att annonsera quizen i första inlägget.typ ett inlägg mitt på dagen:"Ikväll kl 20 startar quizzen, temat är 'Gissa hur många sandkorn det är i bilden'"Och sen lägga upp bilden/bilderna kl 20. Så har man lite tid att samla på sig tävlande. Citera
Andreas N Postat 6 maj 2014 Författare Postat 6 maj 2014 Kanon . Du är en klippa Jag kom ju på min lite från ingenstans och var ju inte så förberedd. Nu var det ju iaf några som såg det och det var riktigt intressant utveckling kan jag tycka. Citera
alexochingencarina Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Ett förslag till nästa quiz, så som jag tänkte göra iallafall för jag har ju stafettpinnen nu , är att annonsera quizen i första inlägget.typ ett inlägg mitt på dagen:"Ikväll kl 20 startar quizzen, temat är 'Gissa hur många sandkorn det är i bilden'"Och sen lägga upp bilden/bilderna kl 20. Så har man lite tid att samla på sig tävlande.Ja vissa har ju mer tid än andra;) Citera
jacs Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Ok, men för den som ej vet om att ni känner varandra så som ni gör så reagerade man bara. Men keep on the good work. Citera
_Manne_ Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Ok, men för den som ej vet om att ni känner varandra så som ni gör så reagerade man bara. Men keep on the good work.Helt rätt.. Inget fel med att reagera.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.