Gå till innehåll

kvällens quiz


Rekommenderade inlägg

Haha. Jo jag vet tack. Men då får jag nog ta ett jobb till först. Nä jag väntar på något bättre :) . Vad gäller att jaga stora koraller tycker jag är onödigt då man ofta bara får problem när de kommer upp mot 20-30cm storlek och man får ta fram tången o klippa , nä o fy vad jobbigt ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett förslag till nästa quiz, så som jag tänkte göra iallafall för jag har ju stafettpinnen nu :), är att annonsera quizen i första inlägget.

typ ett inlägg mitt på dagen:

"Ikväll kl 20 startar quizzen, temat är 'Gissa hur många sandkorn det är i bilden'"

Och sen lägga upp bilden/bilderna kl 20. Så har man lite tid att samla på sig tävlande.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett förslag till nästa quiz, så som jag tänkte göra iallafall för jag har ju stafettpinnen nu :), är att annonsera quizen i första inlägget.

typ ett inlägg mitt på dagen:

"Ikväll kl 20 startar quizzen, temat är 'Gissa hur många sandkorn det är i bilden'"

Och sen lägga upp bilden/bilderna kl 20. Så har man lite tid att samla på sig tävlande.

Ja vissa har ju mer tid än andra;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, men för den som ej vet om att ni känner varandra så som ni gör så reagerade man bara. Men keep on the good work.

Helt rätt.. Inget fel med att reagera..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...