hbmannen Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 tänkte höra ifall någon vet namnet på min nya anemon, + min andra nya korall, tror att de e en star polyps. men ett namn vore kul. glömde skriva upp namnen när ja köpte dessa Citera
hbmannen Postat 27 september 2005 Författare Postat 27 september 2005 glömde ju fråga om den vill stå i sand eller sitta på "berget".. Citera
vahagn Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Är det stjärnpolyperna på första bilden från höger du menar så tycker jag att de är de vanliga hederliga "gröna stjärnpolyper" (Pachyclavularia sp.) Citera
hbmannen Postat 28 september 2005 Författare Postat 28 september 2005 tackar för det, men är de ingen som vet ifall denna anemon vill stå i sand eller berg..nu står den på en Ls, men den kryper ner mellan stenarna, antar då att den kanske inte vill stå så, nu e den så långt ner att ja inte kan få upp den. klättrar den ut själv eller bör ja riva å plocka fram den?? Citera
aerie Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 De sätter sig där de trivs... trivs de inte så flyttar de på sig Citera
hbmannen Postat 29 september 2005 Författare Postat 29 september 2005 okej tack, då e de bara att låta den va bakom stenen ett tag till då Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.