Conjor Postat 20 maj 2014 Postat 20 maj 2014 Har köpt en sån här Eheim streamON 1800 och starta den idagtycker den är välldigt bra byggd jag gillar formen och framförallt tyst.Testar ett tag så får man se vad den går för.Finns med magnetfäste ocksåi alla storlekar.Ca pris 272:- Citera
Alexraptor Postat 20 maj 2014 Postat 20 maj 2014 Har också köpt en, fast en modell +2000.Ska filma en unboxing video och demonstration idag och lägga ut på youtube, ska bli skoj och se hur den funkar, och särskilt för mina syften. Citera
Edlund Postat 20 maj 2014 Postat 20 maj 2014 Är nyfiken på vad det är för gul korall du har som syns på bilden Citera
Conjor Postat 20 maj 2014 Författare Postat 20 maj 2014 Är nyfiken på vad det är för gul korall du har som syns på bildenDet är en konstkorall i plast. Citera
Alexraptor Postat 20 maj 2014 Postat 20 maj 2014 Som lovat en liten filmsnutt.På engelska, och kanske inte världens bästa berättare, men tror nog jag lyckats visa upp pumpen och alla dess delar och funktioner. Citera
Conjor Postat 21 maj 2014 Författare Postat 21 maj 2014 Som lovat en liten filmsnutt.På engelska, och kanske inte världens bästa berättare, men tror nog jag lyckats visa upp pumpen och alla dess delar och funktioner. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.