Zapf Postat 22 maj 2014 Dela Postat 22 maj 2014 Inhandlades idag och bara efter nån timme började den simma runt vid ytan och sticka upp huvudet i parti och minut. Det gör den fortfarande typ 6 timmar senare. Ser ut som den kippar efter luft eller jagar sin spegelbild eller nåt?Sent from my iPad using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 har du något som flyter på ytan som han/hon jagar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Soder Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Min sixliner wrasse betedde sig något liknande samma dag som jag fick hem honom. Han simmade huvudstupa ner i botten och på stenarna precis som han vore blind och utan koordination. Trodde det var ute med honom men han var helt normal dagen efter. Hur beter sig din nu någon dag efter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Zapf Postat 25 maj 2014 Författare Dela Postat 25 maj 2014 Den håller fortfarande på vid ytan men inte lika mycket. Nej jag har inget vid ytan. Min ytavrinning tar bort all ev bös.Sent from my iPad using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Zapf Postat 26 maj 2014 Författare Dela Postat 26 maj 2014 Vandrat vidare till fiskhimlen :-( men nåt stod inte rätt till. Svårt att säga vad.Sent from my iPad using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.