Johan Postat 23 maj 2014 Postat 23 maj 2014 Hjälp mig, min jebao låter som en hammon orgel, är det fel på den eller låter den såhär illa, allt jag läst om den är att den ska vara tystare än både tunze och vortech,stämmer detta? Jag har ej haft dessa, men mina nuvarande coralier är knäpptysta gentemot denna "orgel"är det något fel jag gör eller? Citera
gordan_ Postat 23 maj 2014 Postat 23 maj 2014 mina wp40´s är knäpptysta, din pump kanske behövs köras in.. Citera
Trotzig Postat 23 maj 2014 Postat 23 maj 2014 det är nog helt enkelt något fel. det något som tar emot och skapar vibrationer och odjud. byt skiten eller kolla vad det som tar emot Citera
JNerelius Postat 23 maj 2014 Postat 23 maj 2014 jag upplevde att mina förde ett oväsen första veckorna/månaden. Men nu är dom knäpptysta. Citera
jacs Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Mina 10 & 25 förde värdens oväsen men visade sig vara en liten bit plast från dunkarnas dränagehål som var ivägen för propellern så nu knäppt tysta från start nästan. Citera
DaTrucka Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Mina "brummade" lite när dom varvade upp i början. Nu är dom knäpptysta, dock kör jag dom på 50% ungefär för tillfället.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera
toompa Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Kan vara värt att öppna dom o ta ur impeller o magneten/axeln för på en av mina så ramlade det ut en liten bit gjutskägg där inne. Mina lät lite i början men nu knäpptysta. Citera
Johan Postat 24 maj 2014 Författare Postat 24 maj 2014 Stort tack för all hjälp, den låter forfarande, dock hade jag bara i 1/3 av vattnet i karet, nu har jag 2/3 och den har blivit tystare, dock så låter mer än acceptabelt ännu, ska i morgon ta isär den och visselkonsert axlar motsv , dock stort tack för alls svar Citera
Johan Postat 27 maj 2014 Författare Postat 27 maj 2014 Wov nu är pumpen knäpptyst, i och med att jag fyllt upp vattnet, vilken pump vilket pris, hel otroligt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.