MickeMac Postat 10 juni 2014 Dela Postat 10 juni 2014 Vad kan det här vara för Kirurg? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 10 juni 2014 Dela Postat 10 juni 2014 Jag kan ha jättefel (har ofta det i sådana här trådar av någon anledning hehe) men det skulle kunna vara en Acanthurus Dessumieri?Även kallad "Eyestripe Tang"Tycker jag sett några exemplar som liknar ditt någorlunda i alla fall... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 10 juni 2014 Dela Postat 10 juni 2014 Håller med Oskar.http://se.reeflex.net/tiere/546_Acanthurus_dussumieri.htm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MickeMac Postat 10 juni 2014 Författare Dela Postat 10 juni 2014 Tack för svaren! Efter den infon så gjorde jag en sökning och hittade en diskussion om Dessumieri och Blochii. Enligt den skulle den svarta taggen innebära Blochii. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 10 juni 2014 Dela Postat 10 juni 2014 oavsett så tycker jag det är en på tok för stor kirurg för att ha i akvarier. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MickeMac Postat 10 juni 2014 Författare Dela Postat 10 juni 2014 Håller fullständigt med. Den ska få flytta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MickeMac Postat 10 juni 2014 Författare Dela Postat 10 juni 2014 Köpte den som liten från en affär som la ner. Den som sålde den visste inget om den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.