Fabhellmyrs Postat 15 juni 2014 Postat 15 juni 2014 Hej! Jag funderar på att köpa en aqua medic Blenny men jag undrar om det går att sätta på en glasbitar eller något slags lock för vi har katter, jag ser framför mig hur katterna sitter och fiskar Citera
MagnusJ Postat 15 juni 2014 Postat 15 juni 2014 Batty här på forumet har gjort en sarg till sitt blenny. Kolla om du hittar hans tråd och se om de är något som skulle passa.Edit: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=60213 Citera
j0nas Postat 15 juni 2014 Postat 15 juni 2014 Hej! Jag funderar på att köpa en aqua medic Blenny men jag undrar om det går att sätta på en glasbitar eller något slags lock för vi har katter, jag ser framför mig hur katterna sitter och fiskarInte säkert att det blir ett problem. Hade tidigare ett sötvattenskar som katterna satt klistrade framför/ovanpå. Saltkaret har de inte gått i närheten av. Spekulerar i att det är något med ledljuset som gör det mindre intressant att titta i. Som sagt, bara spekulationer Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.