Postat 8 juli 201411 år Hej på er!Tänkte höra lite med er kunnigare personer på området om hur ofta man behöver byta lysrör i akvariet. Anledningen till att jag frågar är att jag köpte ett begagnat RSM 130 och har ingen aning om hur länge han har kört med dom lysrören som sitter i.
Postat 8 juli 201411 år Då rekommenderar jag dig att köpa nya direkt så att du vet själv helt enkelt. Better safe than sorry
Postat 8 juli 201411 år Författare Det var så jag resonerade också Det är ju bara bita i det sura äpplet och beställa..
Postat 22 augusti 201411 år Kör på led en stor förbättring och avger mindre värme.Själv kör jag med färdigt kit från Rapid Led http://www.rapidled.com/red-sea-max-130d/
Postat 23 augusti 201411 år Författare Hur är det med drivers till dom här ombyggnads-kiten? Kan man beställa för 230?
Postat 23 augusti 201411 år Författare Hittade svaret själv på ovanstående fråga Läste om deras drivers och det var ju inga problem. Bremnes: Hur stor skillnad i ljus blir det mot originalrören som sitter i?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.