Christian_N Postat 8 juli 2014 Postat 8 juli 2014 Hej på er!Tänkte höra lite med er kunnigare personer på området om hur ofta man behöver byta lysrör i akvariet. Anledningen till att jag frågar är att jag köpte ett begagnat RSM 130 och har ingen aning om hur länge han har kört med dom lysrören som sitter i. Citera
Hermanbrute Postat 8 juli 2014 Postat 8 juli 2014 Då rekommenderar jag dig att köpa nya direkt så att du vet själv helt enkelt. Better safe than sorry Citera
Christian_N Postat 8 juli 2014 Författare Postat 8 juli 2014 Det var så jag resonerade också Det är ju bara bita i det sura äpplet och beställa.. Citera
lexwin Postat 8 juli 2014 Postat 8 juli 2014 Eller gå direkt på LED-kit. Största lyftet man kan göra enl mig. Citera
bremnes Postat 22 augusti 2014 Postat 22 augusti 2014 Kör på led en stor förbättring och avger mindre värme.Själv kör jag med färdigt kit från Rapid Led http://www.rapidled.com/red-sea-max-130d/ Citera
Christian_N Postat 23 augusti 2014 Författare Postat 23 augusti 2014 Hur är det med drivers till dom här ombyggnads-kiten? Kan man beställa för 230? Citera
Christian_N Postat 23 augusti 2014 Författare Postat 23 augusti 2014 Hittade svaret själv på ovanstående fråga Läste om deras drivers och det var ju inga problem. Bremnes: Hur stor skillnad i ljus blir det mot originalrören som sitter i? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.