Neostar Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Vilket kar är bäst och lättast att rengöra ?Tacksam för alla svar ja kan få =) Citera
Fabhellmyrs Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Hej! Jag har själv ett aqua medic Yasha dem är bra mycket mindre än cubicus men har samma pumpar osv, jag är väldigt nöjd med mitt Yasha alla pumpar går tyst och det är väldigt lätt att rengöra! Red sea vet jag inte riktig men jag har hört en del dåligt om dem, men som sagt jag vet inte. Citera
Laggeman Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Jag har haft ett AM Blenny och fingrat på ett flertal RSM. Rent krasst är det ingen större skillnad i att rengöra dem, så sett, det beror lite på vad du ska rengöra. Jag tror nog att oavsett vilket du väljer så kommer du finna dem likvärdiga att rengöra. Citera
Majki01 Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Har kört både am och rsm . Rent praktiskt överlag så är ju am s kar bättre och smidigare . Och snyggare . Rsms huv ger bara problem . Citera
JonasW Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 RSM 130 finns väl i en helt ny utgåva nu med bättre elcentral placerad i skåpet under, annan skummare, mediafack osv. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.