Gå till innehåll

Ps pandora hyperion s2


odel68

Rekommenderade inlägg

-ger upp--ger upp- Har lite frågor ang rampen är det möjligt att nolla rampen så att fabriks inställningarna kommer tillbaka eller är det firmwaren som gör det har provat uppgradera firmw igen,helt omöjligt att ansluta normalt,går bara via emergency läget t5:orna tänds inte heller på ang tid men de funkar har testat dem manuellt, månljus funkar lägger ngr bilder se om ngn upptäcker fel som jag gör/gjort tacksam för all hjälp ell ska man maila ngn support på Ps finns det en sådan?Har haft strömlöst på rampen med flit avinst matrixprogrammet ominst donglen går att ändra tiden mm via emergency läget.

post-6689-14468933813922_thumb.jpg

post-6689-14468933814172_thumb.jpg

post-6689-14468933814387_thumb.jpg

post-6689-14468933814589_thumb.jpg

post-6689-14468933814794_thumb.jpg

Med vänlig hälsning Ola..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det vara fel, så förklarar det varför du inte kan ta "Connect" en av bilderna säger ju även "Not supported firmware". Det skulle även förklara varför T5-orna inte funkar.

Jag tror v3.4 var för R2..

Efter du uppdaterat firmware med rätt, kör en "Default settings" för att rensa ifall du haft fel firmware.

Så kör in denna:

http://www.pacific-sun.eu/download/smr/SMR_Revision_V3f.bin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:woooow:Banana man:applouse: Tack Yodel nästa gång du är i Bromölla hör av dig skyldig dig fika och stort tack.Som alla förstår är data inte min starka sida inga bortförklaringar men den rätta firmw och mjukvara hade Daniel lagt på ett usb som jag inte hittar,bad dotterns kille ladda ner en fil på Ps och det gjorde han vad vi inte tänkte på var att det var fel:snurrig:

post-6689-14468933816578_thumb.jpg

Med vänlig hälsning Ola

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Man blir ju blind när man sitter och håller på andra gången jag uppd med den firmw ska köra en default efter vi varit och badat var faktiskt lite tanken med bilder att ngn skulle upptäcka mitt fel så helt nollad är man kanske inte ;) mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår fortfarande inte vad som hände den kvällen det började krabba hade ju rätt firmware och allt,har ju kört i fel firmware efter det helt klart! men skönt att det funkar nu, ingen mening att fundera mer mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...