Kakan Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 Hej igen! Håller på att starta upp ett 30 liters saltakvarium och undrar om man kan ha fiskar eller andra djur? Har aldrig haft saltvattensakvarium innan så jag vet inte... Citera
Rasmus Pedersen Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 En goby (av mindre art) tillsammans med en pistolräka känns det utmärkt för. Citera
akejan Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 Eremiter och turbosnäckor får också plats, kanske även någon krabba.Köper du levande sten så får du också med lite smådjur att studera. Citera
Kakan Postat 7 augusti 2014 Författare Postat 7 augusti 2014 Hej! Tack för era svar. En eremitkräfta vore ju rätt häftigt. Vet ni någon art som är bra att börja med i så fall? Citera
Vidofner Postat 7 augusti 2014 Postat 7 augusti 2014 De som oftast säljs i butikerna brukar funka bra så du behöver nog inte riktigt tänka på vilken sort om du inte är ute efter något extravagant vilket så fall brukar bli lite svårare att få tag på. Butikerna har i stort ett alltid eremiter inne. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
Vidofner Postat 7 augusti 2014 Postat 7 augusti 2014 Smaragdkrabbor är ganska trevliga också och äter algerSkickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
Kakan Postat 8 augusti 2014 Författare Postat 8 augusti 2014 I Jönköping ser man dem aldrig, men man kan nog be dem beställa hem. Smaragdkrabbor var ju också rätt häftiga, tack för tipset. Har ju tid på mig att bestämma mig då jag just nu håller på att starta upp akvariet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.