Postat 9 augusti 201411 år Vet någon vad dessa bruna tofsar/ludd kan vara? Började med en tofs men nu har det spridit sig massor. Svårt att få en bra bild.
Postat 9 augusti 201411 år Om det är det röda luddiga du menar så vill jag ha det till en slags alg som brukar ätas av kirurger.
Postat 9 augusti 201411 år Inte den blekaste. Dock så spred den sig ganska snabbt hos mig tills jag fick tag i en naso och fick ner näringsvärdena.
Postat 10 augusti 201411 år Hej! Jag tror inte det är cyanobakterier utifrån beskrivningen av växtsätt...men det är vad jag tror Finns gott om alger i reeflex att botanisera i ingen hjälp men är de lågväxande och sitter fast hårt i underlaget? mvh ante
Postat 10 augusti 201411 år Vlamingii är rätt bra också och vanlig i handelnSkickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Postat 10 augusti 201411 år Naso kirurg typ elegance alt literatusHe, he, he....ja det var långt från snäcka mvh ante
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.