kladd3 Postat 12 augusti 2014 Postat 12 augusti 2014 Håller på att sätta upp min led ramp och letar efter ett system för att göra detta typ som bilden visarfinns att beställa från Tyskland för typ 20 euro samt lika mkt i frakt men det måste väl finnas någonstans i sverige man kan få tag på något liknande.Någon som vet varifrån??? Citera
JonasW Postat 12 augusti 2014 Postat 12 augusti 2014 Drakfisken, Triton m.fl har garanterat dessa. Köpte mitt vajerkitt från Drakfisken. Citera
stigigemla Postat 12 augusti 2014 Postat 12 augusti 2014 Jag tycker man bör ha 4 fästpunkter i rampen och två i taket för att rampen inte skall vrida sig oavsiktligt eller luta på grund av tyngden på strömsladden. Citera
JonasW Postat 12 augusti 2014 Postat 12 augusti 2014 Jag tycker man bör ha 4 fästpunkter i rampen och två i taket för att rampen inte skall vrida sig oavsiktligt eller luta på grund av tyngden på strömsladden.Absolut, det tog jag för givet att TS menade. Men så var kanske inte fallet? Oavsett så har Stig helt rätt Citera
kladd3 Postat 12 augusti 2014 Författare Postat 12 augusti 2014 Det är som stig skriver som jag vill ha det 4 punkter i rampen och två i taket.Vad tror ni om razziors upphängnings system verka ha allt jag behöver.Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.