Postat 17 augusti 201411 år Som rubriken lyder så har min 6095:a börjat starta och stoppa oregelbundet helt plötsligt. Någon som varit med om liknande och vet vad det kan vara?
Postat 17 augusti 201411 år Det hände mig också för något år sedan.Kändes som att det var något glapp i kontrolldosan, för jag kunde få igång den genom att dra i sladdarna lite.Men när det hände varje dag, gick jag tillbaka till Akvarieleasing och fick den utbytt :-)/Håkan
Postat 17 augusti 201411 år Författare Efter diverse felsökning så verkar det som motorblocket är trasigt. Borde bli ett garantiärende för den är köpt på Triton för ca 9mån sedan.
Postat 17 augusti 201411 år Har du plockat isär och rengjort den ordentligt med ättika eller dylikt för att få bort alla eventuella kalkavlagringar. De kan bete sig sådär när det är ngt som bromsar rotorn.
Postat 17 augusti 201411 år jag hade problem med ryckig gång (start och stopp) men det avhjälptes när jag bytte säkring.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.