bjomat Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 Som rubriken lyder så har min 6095:a börjat starta och stoppa oregelbundet helt plötsligt. Någon som varit med om liknande och vet vad det kan vara? Citera
Garion Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 Det hände mig också för något år sedan.Kändes som att det var något glapp i kontrolldosan, för jag kunde få igång den genom att dra i sladdarna lite.Men när det hände varje dag, gick jag tillbaka till Akvarieleasing och fick den utbytt :-)/Håkan Citera
bjomat Postat 17 augusti 2014 Författare Postat 17 augusti 2014 Efter diverse felsökning så verkar det som motorblocket är trasigt. Borde bli ett garantiärende för den är köpt på Triton för ca 9mån sedan. Citera
Dykaren Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 Har du plockat isär och rengjort den ordentligt med ättika eller dylikt för att få bort alla eventuella kalkavlagringar. De kan bete sig sådär när det är ngt som bromsar rotorn. Citera
nike83 Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 jag hade problem med ryckig gång (start och stopp) men det avhjälptes när jag bytte säkring. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.