Slanten Postat 21 september 2014 Postat 21 september 2014 Jag är inte nån hejare på HTML, men tänkte ändra lite i min signatur. För närvarande har jag två länkar till olika trådar på forumet. Men när jag försöker lägga till en till så fungerar det inte. Längst ner på sidan står det att HTML-kod är AV. Hur får jag igång HTML igen i min signatur? Citera
freguz Postat 21 september 2014 Postat 21 september 2014 Html-kod är avstängt .. .vad är det du vill åstadkomma? Det mesta går att göra med editor-funktionerna. Citera
Slanten Postat 21 september 2014 Författare Postat 21 september 2014 Jag vill få till en länk till mina trådar. Men det ska inte vara den lång sökvägen utan en beskrivningstext. Liknande dina: "Min tråd om min 80l kub" Citera
freguz Postat 21 september 2014 Postat 21 september 2014 Ska se om jag kan avkoda bb koden..... min länk som exempel:Detta är inte html fast det nu står detKlicka på första aA ikonen så du kommer i bb kodläge[URL="https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?51156-Freguz-lilla-80-liters-kub"]Min tråd om min 80l kub[/URL] Citera
Slanten Postat 22 september 2014 Författare Postat 22 september 2014 Aha!Så det är så det fungerar! Stort tack! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.