Laggeman Postat 26 september 2014 Postat 26 september 2014 Jag kommer köra från Lund upp till Göteborg inför årets träff på Sjöfartsmuseet och har i nuläget en plats upptagen, dvs jag kan ta med två till om fler ska upp och vill hänga på i bilen.Läs mer om träffen här:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?61446-H%F6stens-koralltr%E4ff-p%E5-Sj%F6fartsmuseet-Akvariet-2014Första föredraget börjar klockan 12, så jag siktar på att vara på plats någonstans runt 11-tiden så man kan komma till rätta innan man ska sitta ner och lyssna. Planerad avfärdstid runt 8.00 från Krutmöllan. Om någon bor lite ifrån och inte kan ta sig till mig så kan vi säkert lösa upphämtning på vägen, men då ska det vara hyfsat nära den planerade rutten. Krutmöllan - Lomma - E6 - Göteborg.Skriv här för enklaste bokning. Först till kvarn. Soppa delas lika på alla oavsett var man hoppar på längs vägen.Planerad frukost längs vägen löser vi på en smidig drive-in. Citera
Laggeman Postat 7 oktober 2014 Författare Postat 7 oktober 2014 Finns fortfarande plats i bilen. Citera
plutopellid Postat 7 oktober 2014 Postat 7 oktober 2014 Hej! Jag bor i Halmstad och om möte går att ordna hänger jag gärna med i bilen! Citera
Stocken Postat 8 oktober 2014 Postat 8 oktober 2014 Laggeman, kan du svänga förbi Stockholm på vägen? Citera
stigigemla Postat 8 oktober 2014 Postat 8 oktober 2014 Starta en egen tråd vetja. Det brukar komma några stockholmare till träffarna på sjöfart.Annars ligger det rätt bra till från tåget. 200 m från tåget till spårvagn - 100 m till sjöfart. Citera
Stocken Postat 8 oktober 2014 Postat 8 oktober 2014 Tack Stig. Håller på och kolla om jag kan komma loss. Det verkar väldigt intressant. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.