PerraG Postat 26 september 2014 Dela Postat 26 september 2014 Jag har en nyinköpt kejsare, Chaetodontoplus mesoleucus som matvägrar sen snart en vecka tillbaks.Tips mottages tacksamt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 26 september 2014 Dela Postat 26 september 2014 Jag har en nyinköpt kejsare, Chaetodontoplus mesoleucus som matvägrar sen snart en vecka tillbaks.Tips mottages tacksamt http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=en&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fwww.liveaquaria.com%2Fproduct%2Fprod_display.cfm%3Fc%3D15%2B18%2B336%26pcatid%3D336&anno=2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PerraG Postat 26 september 2014 Författare Dela Postat 26 september 2014 Å den har jag läst Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 26 september 2014 Dela Postat 26 september 2014 färsk blåmussla? copepods levande? guppy yngel? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PerraG Postat 26 september 2014 Författare Dela Postat 26 september 2014 provar blåmussla Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 26 september 2014 Dela Postat 26 september 2014 Den naturliga maten är mest svampdjur.Det finns några frysfoder som innehåller en del svamp t.ex Angel formula. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PerraG Postat 27 september 2014 Författare Dela Postat 27 september 2014 ok, tack för tipset Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 27 september 2014 Dela Postat 27 september 2014 Artemia eller mysis brukar fungera på de flesta som matvägrar. Tyvärr så är det inte rätt mat för deras mage....Man ger inte en Tiger kolhuvuden och morötter hellerSkickas från min iPhone via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 27 september 2014 Dela Postat 27 september 2014 Man måste fråga sig hur special är arten? finns det något som den kan äta om det kniper..just denna art tror jag kan göra undantag..målet är att få den att äta då kan man få vidta åtgärder som inte är naturliga..men väcka oppurtinistiska egenskaper vilket många arter har inbillar jag mig..fisk som inte äter kommer att dö..så enkelt är det..så man kan få trixa lite Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.