lexwin Postat 20 januari 2015 Dela Postat 20 januari 2015 Jag kommer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Pasaputte Postat 20 januari 2015 Dela Postat 20 januari 2015 Kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard-Gbg Postat 20 januari 2015 Dela Postat 20 januari 2015 Kommer ... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 21 januari 2015 Författare Dela Postat 21 januari 2015 Grymt Kul, nu börjar det rulla!Kommer.PeterGGMobsterKulinRichard-GBGLexwinPasaputteVandalTidigare anmält intresseWrangHasselMooseSeptimus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 23 januari 2015 Dela Postat 23 januari 2015 Kan tyvärr ej närvara som sagt innan. Ha det gött Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peckoltia Postat 26 januari 2015 Dela Postat 26 januari 2015 Jag kommer gärna om det fortfarande går att anmäla sej:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 26 januari 2015 Dela Postat 26 januari 2015 Hag måste dessvärre passa.Har ingen möjlighet att komma loss. =( Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 26 januari 2015 Författare Dela Postat 26 januari 2015 Kommer.PeterGGMobsterKulinRichard-GBGLexwinPasaputteVandalPeckoltiaTidigare anmält intresseHasselSeptimusAdressen är: Snäckskalsvägen 12Telefon: 073 90 28512Närmsta hållplats är BjurslättslidenDär finns bussar 25, 31, 22, 36... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Septimius Postat 26 januari 2015 Dela Postat 26 januari 2015 Jag kommer också om det finns plats! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 26 januari 2015 Författare Dela Postat 26 januari 2015 Jag kommer också om det finns plats!Välkommen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hassel Postat 26 januari 2015 Dela Postat 26 januari 2015 Ursäkta sent svar,,blir nog svårt att få ihop det denna gång, det blev flytt för grabben till helgen, synd för det hade varit kul att träffas - jättebra initiativ !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 27 januari 2015 Författare Dela Postat 27 januari 2015 Hej.! OM man vill går det bra att sälja/byta fragg. Mata på med bilder på vad ni har...Säljer/byter allt utom den vita yuman... eller de gröna digitatorna (har fajtats med euphyllia) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Pasaputte Postat 27 januari 2015 Dela Postat 27 januari 2015 Boka för mig en digitata Är det rosa knappar som syns i bilden ?MVH Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lexwin Postat 27 januari 2015 Dela Postat 27 januari 2015 Jag har en sten med 50-talet watermelon:och en ~10 cm gren som skall klippas från denna: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 28 januari 2015 Författare Dela Postat 28 januari 2015 ok. Ville du ha digitatan? grön montipora digitata? Den är lite risig efter fajt med euphyllian... Det är inte seriatopora caliendrum du pratar om?De rosa knapparna är Armour of God, tror det är palythoa... men, ja rosa knapp...Boka för mig en digitata Är det rosa knappar som syns i bilden ?MVHNi som kommer, ta med mobiler laddade med bilder på era kar... (kul o se hur era ser ut) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mobster Postat 28 januari 2015 Dela Postat 28 januari 2015 Lexwin hur stor är stenen med watermelonknapparna och pris?Och pris på den stenen med två sorters knappar där på din 4:e bild i toppen PeterGG? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lexwin Postat 28 januari 2015 Dela Postat 28 januari 2015 Lexwin hur stor är stenen med watermelonknapparna och pris?Den är ca 5 cm diameter. Bytes mot nått som får plats i mitt kar, andra knappar i storlek fraggplugg eller nån SPS gren eller 100 kr? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Pasaputte Postat 28 januari 2015 Dela Postat 28 januari 2015 VI får ta det på plats allt som har med färg är interressant Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mobster Postat 29 januari 2015 Dela Postat 29 januari 2015 Den är ca 5 cm diameter. Bytes mot nått som får plats i mitt kar, andra knappar i storlek fraggplugg eller nån SPS gren eller 100 kr?Jag tar den gärna för en hundring, har inte mycket att byta med då karet är mindre än ett år gammalt och inte investerat i massor med koraller...sakta men säkert går det framåt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 31 januari 2015 Författare Dela Postat 31 januari 2015 Varmt Välkomna!RepeterarAdressen är: Snäckskalsvägen 12Telefon: 073 90 28512Närmsta hållplats är BjurslättslidenDär finns bussar 25, 31, 22, 36... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lexwin Postat 31 januari 2015 Dela Postat 31 januari 2015 Om man kommer med bil? Vart är det lämpligt att parkera? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mobster Postat 31 januari 2015 Dela Postat 31 januari 2015 Blir lite sen då vädret vill att jag tar bussen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 31 januari 2015 Författare Dela Postat 31 januari 2015 Om man kommer med bil? Vart är det lämpligt att parkera?på tomten.. har två lediga platser... Sen längs vägen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kulin Postat 31 januari 2015 Dela Postat 31 januari 2015 Ff på jobb å ser inte ngn ljusning än på en stund..Har barnvakt fram tills 16... så hinner jag, så kikar jag ut...men tvivlar på det just nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lexwin Postat 31 januari 2015 Dela Postat 31 januari 2015 Tack Peter och alla deltagare för en trevlig träff! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.