Postat 21 januari 201510 år Författare Grymt Kul, nu börjar det rulla!Kommer.PeterGGMobsterKulinRichard-GBGLexwinPasaputteVandalTidigare anmält intresseWrangHasselMooseSeptimus
Postat 26 januari 201510 år Författare Kommer.PeterGGMobsterKulinRichard-GBGLexwinPasaputteVandalPeckoltiaTidigare anmält intresseHasselSeptimusAdressen är: Snäckskalsvägen 12Telefon: 073 90 28512Närmsta hållplats är BjurslättslidenDär finns bussar 25, 31, 22, 36...
Postat 26 januari 201510 år Ursäkta sent svar,,blir nog svårt att få ihop det denna gång, det blev flytt för grabben till helgen, synd för det hade varit kul att träffas - jättebra initiativ !!!
Postat 27 januari 201510 år Författare Hej.! OM man vill går det bra att sälja/byta fragg. Mata på med bilder på vad ni har...Säljer/byter allt utom den vita yuman... eller de gröna digitatorna (har fajtats med euphyllia)
Postat 27 januari 201510 år Jag har en sten med 50-talet watermelon:och en ~10 cm gren som skall klippas från denna:
Postat 28 januari 201510 år Författare ok. Ville du ha digitatan? grön montipora digitata? Den är lite risig efter fajt med euphyllian... Det är inte seriatopora caliendrum du pratar om?De rosa knapparna är Armour of God, tror det är palythoa... men, ja rosa knapp...Boka för mig en digitata Är det rosa knappar som syns i bilden ?MVHNi som kommer, ta med mobiler laddade med bilder på era kar... (kul o se hur era ser ut)
Postat 28 januari 201510 år Lexwin hur stor är stenen med watermelonknapparna och pris?Och pris på den stenen med två sorters knappar där på din 4:e bild i toppen PeterGG?
Postat 28 januari 201510 år Lexwin hur stor är stenen med watermelonknapparna och pris?Den är ca 5 cm diameter. Bytes mot nått som får plats i mitt kar, andra knappar i storlek fraggplugg eller nån SPS gren eller 100 kr?
Postat 29 januari 201510 år Den är ca 5 cm diameter. Bytes mot nått som får plats i mitt kar, andra knappar i storlek fraggplugg eller nån SPS gren eller 100 kr?Jag tar den gärna för en hundring, har inte mycket att byta med då karet är mindre än ett år gammalt och inte investerat i massor med koraller...sakta men säkert går det framåt
Postat 31 januari 201510 år Författare Varmt Välkomna!RepeterarAdressen är: Snäckskalsvägen 12Telefon: 073 90 28512Närmsta hållplats är BjurslättslidenDär finns bussar 25, 31, 22, 36...
Postat 31 januari 201510 år Författare Om man kommer med bil? Vart är det lämpligt att parkera?på tomten.. har två lediga platser... Sen längs vägen
Postat 31 januari 201510 år Ff på jobb å ser inte ngn ljusning än på en stund..Har barnvakt fram tills 16... så hinner jag, så kikar jag ut...men tvivlar på det just nu
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.