denuo Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 Hej!En av mina clownfiskar kan inte stänga munnen och ser ut att vara trött... Det ser lite tokigt ut, men den verkar kunna äta iaf, suger liksom in maten. De senaste dagarna har den försökt bosätta sig (?) i en stor stjärnpolypkoloni (jag har ingen anemon). Men den kanske är giftig? Tror det är en pachyclavularia violacea.Nån som vart med om något liknande? Jag hoppas den repar sig =/ Citera
denuo Postat 9 november 2014 Författare Postat 9 november 2014 Den lever! Läpparna är rejält svullna på fisken men den kan fortfarande äta så jag tror den klarar sig.. munnen är inte konstant öppen heller =) Citera
lexwin Postat 9 november 2014 Postat 9 november 2014 Jag har vart med om liknande, i mitt fall berodde det förmodligen på att när de började intresserade sig för min anemon så var den där hela tiden och provsmakade på tentaklerna. Den blev helt återställd sen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.