Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jag ska starta ett lido 120 salt inom en snar framtid och försöker samla in info om allt som stavas salt:)

hur är det med sand? om man väljer att ha sand, måste man då ha nått som lever i sanden? eller kan man ha sand ändå?

Postat

Jag provade att inte ha något i sanden i början av min saltkarriär, men kom fram till ganska fort att det inte fungerade för mig. Jag fick alger i sanden. Så nu har jag sandsjöstjärnor, sniglar och eremiter i sanden som håller den ren.

Postat
ok tack.. det blir snäckor och några pepparminträkor hade jag tänkt, hört dom gillar glasrosor...

Tänk på att ganska många fiskar älskar att äta dem. Mina försvann på någon dag :)

Postat
Tänk på att ganska många fiskar älskar att äta dem. Mina försvann på någon dag :)

glasrosorna? nån av er som ha gobys? är dom snälla? stimfisk? är sugen på eldstjärtsgoby

Postat
glasrosorna? nån av er som ha gobys? är dom snälla? stimfisk? är sugen på eldstjärtsgoby

Finns Filfisk som äter glasrosor riktigt snabbt. Jag menade att många fiskar äter räkor.

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...