Gå till innehåll

tips på bra algätare?


Hella42

Rekommenderade inlägg

Ja den är nog rätt lik till sättet,är snäll här och mycket nyfiken äter alltid är handen på mig, fast just nu jagar min ena kirurg honom som bara den :smiley13:

post-6689-14468934751373_thumb.jpg

Kan helt klart rekommendera denna fisk,om den har ngr minus kan jag inte svara på mvh Ola.

post-6689-14468934751197_thumb.jpg

Ändrat av odel68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja den är snäll här och mycket nyfiken äter alltid är handen på mig, fast just nu jagar min ena kirurg honom som bara den :smiley13:

[ATTACH=CONFIG]121515[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121516[/ATTACH]

Kan helt klart rekommendera denna fisk,om den har ngr minus kan jag inte svara på mvh Ola.

va fint du har ola! väldigt imponerad :) fisken ser lite kul ut..typ avhuggen bak..men snygg! använde du ny eller begagnad sten när du startade upp ola?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Enda som jag upplevt är att de "vilar" och de gör de ofta på ställen där de har uppsikt och känner sig trygga. Min gjorde det på en streamerpump som hade lite för stora öppningar. Hittade fisken sittandes där död en dag. Så en pump med små hål eller en nylonstrumpa över vore bra för säkerhetsskull.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det brukar gå bra men de lever inte i symbios om du menar det mina pepparmints har varit hemskt blyga jag hade nog köpt eld ell putsarräka istället om du inte ska ha pepparmintsräkan till att käka glasrosor ell givetvis om du gillar den så ska du klart köpa den mvh Ola. PS denna är rolig också tycker jag http://se.reeflex.net/tiere/835_Thor_amboinensis.htm

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...