stigigemla Postat 13 januari 2015 Postat 13 januari 2015 Perfekt.Jag har sett att jag inte hinner förbereda ett föredrag på den nivå jag tycker ni är värda.För att klara av det får jag sänka ambitionerna. Citera
Aquario Postat 13 januari 2015 Postat 13 januari 2015 För långt i väg för mig.... hade velat gå annars. Citera
LN21 Postat 21 januari 2015 Postat 21 januari 2015 Yppar tråden lite. För att det är ju snart dax:) Citera
ikola Postat 21 januari 2015 Författare Postat 21 januari 2015 http://kartor.eniro.se/?q=myrg%C3%A5ngen%201%20karlstadHär är en länk med adressen.Välkomna alla till träffen.Vi har nu mellan 30 och 35 anmälda.Bilar bör inte parkeras vid lokalen då det bara är cykelväg fram.Kör givetvis fram om ni har med fraggar eller annat men kör sedan ner bilarna igen.Böter kan ju vara dumt att få. Citera
krille 55 Postat 21 januari 2015 Postat 21 januari 2015 ska bli riktigt kul att träffa nytt folk som man bara känner via guiden. kul att få se hur ni ser ut. inte lika roligt att ni får se hur jag ser ut . finns nog lite plats kvar i kylbagen om nån vill ha nåt Citera
LN21 Postat 25 januari 2015 Postat 25 januari 2015 Tack för en mycket trevlig träff och även tack för ditt engagemang och drivkraft Ikola:)Tack också ni som öppnade era hem till saltgalningar:) Citera
ikola Postat 25 januari 2015 Författare Postat 25 januari 2015 Tack själv Larry för ett mycket intressant o givande föredrag.Du kanske kan börja förbereda dig för nästa års träff ???? Citera
Hammer71 Postat 25 januari 2015 Postat 25 januari 2015 Tack ikola å Larry och stig, för en lyckad träff, mycket trevligt och roande, trevligt med massa nytt i karet, å min E.glabresens klarade sej utmärkt, idag blommar den ut så grannt😃👍 Citera
Eldy Postat 25 januari 2015 Postat 25 januari 2015 Stort tack till alla inblandade för en lyckad träff! Extra tack till våra långväga gäster. Kul att få se så "tunga" namn på våra breddgrader! Bra jobbat Ikola som drog ihop detta och alla andra som hjälpte till Vi kör igen nästa år! Citera
Wassberg Postat 25 januari 2015 Postat 25 januari 2015 Trevligt att få lite ansikten på alla. Tack för arrangemanget, föredrag, och alla ni släppte in oss på hembesök!/Erik Citera
Edward Postat 25 januari 2015 Postat 25 januari 2015 Tack alla som kom på träffen alltid lika roligt, tack Stig och Larry för mycket bra föredrag. Samt en stor eloge till Conny som har fixat så detta har varit genomförbart. Citera
Bygert Postat 26 januari 2015 Postat 26 januari 2015 Tja, ibland så tar en kvarts arbete en hel dag... Nåja, kom igen med en ny träff så hoppas jag det inte j-s lika mycket utan jag kommer iväg. Citera
LN21 Postat 26 januari 2015 Postat 26 januari 2015 Om någon mer vill ha det lilla excelarket ja visade, så hör av er på pm med er epost. Så sänder ja över det Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.